Glostrup Forsyning Teamleder

Har du solid erfaring med økonomistyring og regnskabsaflæggelse? Har du et optimeringsgen ud over det sædvanlige? Søger du et meningsfuldt arbejde, hvor Work-Life balance ikke blot er tomme ord? Kan du navigere i en politisk styret organisation og bidrage konstruktivt til processerne? Og vil du selv forme dit job? Så er du måske vores nye kollega.

Nyoprettet stilling som Teamleder til Økonomi

Glostrup Forsyning A/S er en multiforsyning, som leverer bæredygtige løsninger til borgerne i Glostrup Kommune indenfor områderne drikkevand, spildevand, fjernvarme samt affald og genbrug.

Vi søger en Teamleder til økonomi, som har styr på rapportering, strukturerede arbejdsprocesser og kan gøre klar til revision.

Har du derudover masser af gå-på-mod, lyst til at sætte strøm til vores processer og udvikle teamet, så er du måske den, vi søger til denne nyoprettede stilling.

Glostrup Forsyning som arbejdsplads

Vi har et professionelt arbejdsmiljø med gode kompetente kollegaer og en uformel, åben og ærlig dialog. Vi vægter effektivitet, arbejdsmiljø, respekt, hjælpsomhed og humor højt.

Vi tilbyder dig stor indflydelse på din arbejdsdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, Løn og pension efter gældende overenskomst (KL – Kommunernes Landsforening) og en attraktiv sundhedsforsikring. Der er flextid med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer om ugen inkl. frokost.

Vi er en inkluderende og mangfoldig arbejdsplads, hvor alle er velkomne uanset køn, alder, etnicitet og seksualitet.

Du kan læse mere på www.glostrupforsyning.dk

Teamet

Du bliver en del af en velfungerende administrationsafdeling bestående af 9 engagerede medarbejdere udover dig. Afdelingen varetager opgaver inden for økonomi, kundeservice, kommunikation, HR, IT samt øvrige administrative opgaver.

Du vil indgå i økonomiteamet bestående af dig og 3 andre medarbejdere. Da stillingen er nyoprettet, vil du selv være med til at forme den. Du vil dog få et koordinerende ansvar i teamet og referere til Økonomichefen. Der er ikke personaleansvar, men funktionsansvar i stillingen.

Jobbet

  • Koordinering og ledelse af teamet – heri sikre opgaver er klar til tiden og i rette kvalitet
  • Afstemninger ved måneds- og kvartalsafslutninger
  • Deltagelse i årsafslutninger og klargøring af materiale til revisor
  • Projektopstart- og opfølgning i samarbejde med projektleder og projektejer
  • Indberetninger til myndigheder
  • Deltagelse i budgetlægning og budgetopfølgning
  • Deltagelse i udarbejdelse af notater og rapporter til ledelse og bestyrelse
  • Diverse løbende ad hoc opgaver inden for økonomi
  • Backup for de øvrige medarbejdere
  • Sparring med økonomichefen

Dine faglige kvalifikationer

  • Du har minimum HD (R) eller merkonom
  • Du har 2-3 års erfaring fra en lignende stilling – og gerne fra Forsynings- eller Revisionsbranchen - det er ikke dog et must
  • Rutineret bruger af Navision
  • Du har flair for IT herunder Excel
  • Du er selvstændig, struktureret samt god til at overholde deadlines
  • Du er talstærk og vant til at lave afstemninger
  • Du taler og skriver dansk

Dine personlige egenskaber

  • Du tager aktiv del i teamets arbejdsopgaver
  • Du er selvstændig, struktureret samt god til at overholde deadlines
  • Du er god til projektstyring 
  • Det er naturligt for dig at skabe overblik
  • Du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften på en gang, og får ting fra hånde
  • Du er servicemindet
  • Analytisk og har en naturlig interesse for at optimere
  • Nysgerrig på andre mennesker – og på at få dem til at være den bedste udgave af sig selv

Kunne jobbet være noget for dig?

Hald HR Consulting + ACTIO Consulting står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner, Gitte Hald på +4530709032 eller Louise Buur + 4524888597.

Så send din motiverede ansøgning og dit CV via knappen herunder. Vi vil rigtig gerne høre, hvad der gør dig særlig interessant som vores nye kollega og hvorfor du gerne vil være en del af os.

Tiltrædelse snarest muligt. Vi holder samtaler løbende og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet. 

Fremvisning af ren straffeattest er obligatorisk i Glostrup Forsyning og skal fremvises ved endelig ansættelse.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt.

Søg stillingen