Vi søger på vegne af Mediq Danmark en kommerciel stærk og energisk Team Lead med erfaring inden for Medicinsk udstyr

Mediq Danmark er i vækst og søger derfor en ildsjæl som med højt energiniveau og evner som spillende træner, kan varetaget jobbet som Team Lead  inden for udstyr til det lungemedicinske område samt patientmonitorering.

Vil du med på en vækst rejse? Motiveres du af at være spillende træner og coaching af team bestående af 2 produktspecialister? Oplever du glæde ved at skabe værdi for vores kunder og brænder du for den gode kunderelation? Så er du måske vores nye Team Lead.

Jobbet som Team Lead

Som Team Lead for Medical Equipment teamet, er du ansvarlig for et dedikeret salgsteam på to personer. Du har fokus på at lede salgsteamet, sikre eksekvering af salgsstrategien og udviklingen af teamets kompetencer og ydeevne.

Vi sætter en ære i at have glade medarbejdere, så en del af jobbet består i at sikre høj motivation – både hos dig selv og i Teamet.

Ansvarsområde og arbejdsopgaver

  • Udvikling af nyt forretningsområde inden for Medical Equipment
  • Etablering og gennemførelse af salgs- og markedsadgangsstrategi for i overensstemmelse med den direkte leder (salgsdirektør)
  • Løbende markedsoversigt: Analyser kundernes behov og markedstendenser
  • Stakeholder management i regionale indkøb og centrale kliniske afdelinger
  • Leverandørstyring af nøgleleverandører
  • Etablering og udvikling af adgang til nye kunder og introduktion af nye produkter
  • Forberede og udføre segmentbudget og salgsbudget
  • Afstemme salgsstrategi med Kategori & Sourcing Team og deltage i den nordiske udvikling af vores produktportefølje
  • Udfør værdi proposition for at sikre fremragende kundeoplevelse
  • Fastholdelse af struktur til segmentering, planlægning og opfølgning på kundemøder med produktspecialister i teamet
  • Definere forslag og budstrategi for udbud, støttet af kontrakt- og udbudsafdelingen
  • Ansvarlig for hele Danmark

Erfaring og kompetencer

Der er flere indgange til jobbet, og da vi ikke har forventninger om, at du kan det hele fra starten, er der store muligheder for personlig udvikling.

  • Du har 1-2 års erfaring med ledelse
  • Kan fremvise veldokumenterede resultater fra lignende stilling
  • Erfaring med salg indenfor det lungemedicinske område og/eller patientmonitorering
  • Erfaring med projektsalg
  • Erfaring med offentlige udbudsprocesser
  • Stærke kompetencer inden for projektledelse og procesoptimering
  • Du har en udpræget entreprenør ånd og sans for at skabe og se nye muligheder
  • Høje forhandlings- og præsentationsfærdigheder
  • Stærke analytiske evner og evnen til at drive og gennemgå business cases
  • Solide kompetencer inden for stakeholder management
  • Har etableret et godt netværk inden for det lungemedicinske område og/eller indenfor patientmonitorering
  • Evne til at prioritere og evne til at klare højt tempo
  • Mål & resultatorienteret; struktureret, energisk
  • Flydende i både dansk og engelsk
  • Fremragende salgscoach

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling eller som produktspecialist med fra det Lungemedicinske område, hvor du har gjort dig erfaringer med salgsledelse.

Virksomheden tilbyder

  • Et spændende og alsidigt job i en flad organisationsstruktur med gode muligheder for udvikling for den rette personlighed, der trives med frihed under ansvar
  • En sund kultur med høj medarbejder tilfredshed
  • Konkurrence dygtig løn, bonusordning, pensionsordning, sundhedsforsikring
  • Etablering af hjemmekontor
  • Firmabil

Vil du vide mere?

Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Der er deadline for ansøgning 17. juni 2022, så skynd dig at sende dit CV og ansøgning, da vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald fra Hald HR Consulting på telefon 3070 9032 eller på mail gh@haldconsulting.dk

Sådan søger du stillingen

Søg stillingen via knappen ”søg stillingen”, hvor du også kan uploade dit CV og ansøgning.

Søg stillingen

Om Mediq

Mediq Danmark er en af landets største leverandører af medicinsk udstyr og services til den danske sundhedssektor. Alt hvad vi gør er med patientens livskvalitet i centrum og afsæt i vores brede sundhedsfaglige viden. Vi er et passioneret og fagligt stærkt funderet team på 200 mennesker, der hver eneste dag skaber værdi og tryghed for vores kunder på hospitaler og kommuner samt hos læger og borgere.

Hos Mediq Danmark har vi en aktiv holdning til god forretningsetik, og vi ønsker gennem faglig rådgivning, troværdighed og pålidelighed at skabe og pleje langvarige relationer til kunder og leverandører. Vi er en seriøs samarbejdspartner, der tager ansvar for vores miljø, medarbejdere og omverden. Du kan læse mere om, hvad vi konkret gør i vores CSR-rapport.

Mediq-koncernen er repræsenteret i 13 lande og ejes af Advent International, som er én af verdens største og mest erfarne equity fonde indenfor sundhed og life-science. Vores internationale profil giver os en styrke i forhold til vidensdeling på tværs af grænser, konkurrencedygtige priser og facilitering af effektive sundhedsløsninger.

Vores konstante fokus på et innovativt og optimeret sortiment har gjort os til Nordens foretrukne samarbejdspartner inden for medicinsk udstyr. Hos Mediq Danmark arbejder vi særligt tæt med vores nordiske og baltiske kolleger om at levere værdiskabende sundhedsløsninger til hele sundhedssektoren.