Brænder du for at arbejde med tal, og har du erfaring med regnskabs- og revisionsbranchen? Er du træt af lange arbejdsdage og alt for mange overarbejdstimer, og vægter du work-life-balance højt? Hvis ja – så er det netop dig, vi søger. Hos Mette Thomas Revision skal du indgå i et team på 7 personer, som er dygtige kolleger i alle aldre og med faglighed i højsædet. Der arbejdes struktureret og professionelt med alle aspekter af bogholderiet og regnskabsudarbejdelse. Vi er specialister i digitalisering og automatisering af processerne omkring bogføring og udarbejdelse af regnskaber. Vi forventer, at du har erfaring fra et revisionskontor, og kan arbejde selvstændigt med opgaver indenfor rådgivning, samt udarbejde regnskab, bogføring, afstemninger og momsopgørelse. Du vil få ansvaret for egne kunder, som har brug for din ekspertise til deres regnskab. Det vil foregå i tæt dialog med kunderne, og vi forventer derfor at du er god til at rådgive, og formår at opbygge en stærk og personlig kunderelation. Vi er et team der løfter i flok, selvom der arbejdes selvstændigt. Det betyder at vi hjælpes ad med at nå deadlines, således alle kan nå deres opgaver og privatlivet kan hænge sammen. Vi vægter fokus på trivsel med plads til familieliv og fritidsinteresser højt, og skiller os derfor positivt ud fra den traditionelle revisionsbranche. Kvalifikationer og kompetencer Vi forestiller os at du er faglært inden for området og kommer med minimum 3 års erfaring som revisor/revisorassistent. Det vil være en fordel hvis du har gennemført en HD2 – men ikke et krav. Derudover vægtes det højt At du har erfaring med E-conomic og Årsafslutning, Wolters Klüwer At du er selvkørende og selvstændig At du tager ansvar At du er struktureret og kvalitetsbevidst i din tilgang til dine arbejdsopgaver At du har et højt serviceniveau, og du er god til at følge op på dine kunder og bevare den gode kunde relation. At du bidrager positivt til vores nuværende kultur At du er en god kollega, og forstår vigtigheden af at være der for hinanden, også i den travle periode Praktiske oplysninger Mette Thomas Revision tilbyder bogføring, regnskabsudarbejdelse, lønservice, analyse og rådgivning af små- og mellemstore virksomheder Klasse A og B virksomheder. Vi arbejder i åbent kontormiljø, så det skal du kunne trives i, men det er naturligvis med respekt for hinanden og et normalt roligt miljø. Vi prioriterer personlig udvikling, i form af kurser og uddannelse, uden at du mister balancen mellem arbejdsliv og privatliv. Mette Thomas Revision har en flad struktur, og du er tæt på ledelsen med kort vej fra idé til handling. Derudover har vi en humoristisk og respektfuld omgangstone, med fokus på at skabe en sund og god arbejdsplads. Vi har frokostordning og prioriterer et par udflugter om året, hvor vi oplever sjove ting sammen. Løn forhandles ud fra erfaring og kvalifikationer. Arbejdsplads er i Borup i helt nye og lækre lokaler. Vil du vide mere? Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald hos Hald HR Consulting på +45 30709032 eller på mail gh@haldconsulting.dk Jobbet er med start 1. januar 2023, og ansættelsessamtaler afholdes løbende så send gerne dit CV og evt. ansøgning hurtigst muligt. Sådan søger du stillingen Søg stillingen via knappen herunder, hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV. Søg stillingen Vi glæder os til at høre fra dig! Mette Thomas Revision radixadm.dk Vi er et revisionsfirma med mange års erfaring. Vi fokuserer på at være på forkant med udviklingen, med praktiske værktøjer, viden, information, kurser, kendelser og nye regler. Vi laver alt indenfor regnskab og revision, både på vores kontor, hvor der er mulighed for at få bogført, få ordnet lønninger for kundens medarbejdere og få udarbejdet regnskab og selvangivelse. Vi har endvidere mulighed for at komme til vores kunde, hvis det er mest hensigtsmæssigt. Mette Thomas Revision er en del af Radix ApS, virksomheden består i alt af 18 personer, hvor revisionsdelen er på 7 personer. Radix leverer ydelser og service til små- og mellemstore virksomheder og har specialiseret sig i institutioner, hvor vi leverer bogføring, budgettering, vikarservice, og andre relevante ydelser for området. Vores engagement og erfaring sikrer vores kunder, en god og fuldendt service.