Vi søger flere engagerede, nærværende og handlekraftige salgsprofiler, der forstår, at service og salg hænger sammen – og som vil gøre forsikring ligetil. Vi har netop indgået nyt og strategisk partnerskab, som vi har store forventninger til. Du vil være en del af et stærkt salgscenter i Købstædernes Forsikring, og primært have ansvaret for partnersalget i vores nye samarbejde. Vi er i en meget spændende tid, hvor vi sammen skal skabe succesen – og vi har brug for dig. Du får ansvaret for en særlig kundegruppe, hvor kvaliteten af rådgivning vægter højt, og telefonen er dit vigtigste redskab. Hvad forventer vi af dig? Du kan lide at sælge og ved, at det er den seriøse rådgivning som fører til at vi behovsafdækker kunden rigtigt og dermed sælger det relevante produkt til kunden Du er opsøgende og løsningsorienteret i din måde at løse de daglige opgaver på Du er proaktiv og struktureret i måden du løser opgaver på – så du ringer lige så gerne ud til kunden, som kunder ringer til dig Det er et nyt partnerskab, og et nyt team, og du har lyst til at være med til at bygge videre på rammerne – vi er et sted, hvor vi værdsætter at høre hinandens ideer Du kan lide at være en del af et fællesskab, og har lyst til vi sammen bygger vores kultur Du har erfaring med salg og rådgivning af private kunder Det er vigtigt, at du har niveau 3 fra FOAK Du tager et naturligt ansvar og ejerskab for egen performance. Dine arbejdsopgaver Sammen med dine kollegaer løfter du blandt andet disse opgaver: Design af den helt rigtige forsikringsløsning, som dækker kundens behov og ønsker. Opsøgende salg primært til vores nye partnersegment som gerne vil tale med os. Salg til eksisterende kunder. Vi kan tilbyde dig Blive en del af et helt nyt og spændende samarbejde, hvor du har stor indflydelse på rammer og succesen Et job i et dynamisk og ambitiøst Salgscenter, hvor der er højt til loftet og frihed under ansvar. Indflydelse på dine egne arbejdsopgaver. Gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt En hverdag med højt humør og uformel omgangstone. Fleksibel arbejdsform En lønpakke bestående af en fast løn, bonus, pensionsordning og rigtig gode medarbejderfordele. Om at arbejde i Købstædernes Forsikring Du bliver en del af en kundeorienteret og innovativ kultur i en virksomhed med højt engagerede og dedikerede kollegaer, hvor nærvær, nysgerrighed og interesse for hinanden er vigtigt for vores samarbejde. Vi vil gøre forsikring ligetil for alle. Vi lægger vægt på en hverdag, hvor vi har medindflydelse på planlægningen af egne opgaver og projekter. Vi har en uformel omgangstone, og humor er en vigtig medspiller i dagligdagen. Købstædernes Forsikring har en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje. Du bliver tilknyttet vores hovedkontor i København. Vil du vide mere? Hald + ACTIO Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Vi forbeholder os derfor muligheden for at indkalde kandidater løbende, så send gerne dit CV og evt. ansøgning hurtigst muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur på +45 2488 8597 eller rekrutteringskonsulent, Gitte Hald på +45 3070 9032 Sådan søger du stillingen Søg stillingen via linket, hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV. Søg stillingen Vi glæder os til at høre fra dig!