Dyrker du projektplanlægning på eliteplan? Og vil du målrette og udvikle kommunikationen, der sætter dagsordenen for en række toneangivende aktører inden for byggeriet og transportsektoren i Norden? I så fald er du måske Perfekta PRs nye kommunikationsrådgiver. Vi er et nichebureau i rivende udvikling med adskillige Gazellepriser samt en flot placering på Bureaubiz’ seneste Top 10 over Danmarks mest succesfulde bureauer. Fra vores base i Bredgade i København arbejder vi med kommunikation for virksomheder i byggeriet og transportsektoren. Vi servicerer en lang række førende virksomheder med alt fra strategisk rådgivning til daglig eksekvering af diverse kommunikationsløsninger i både Danmark, Sverige, Norge og Finland. Vi lægger samtidig vægt på at kunne tilbyde en mangfoldig og uhøjtidelig arbejdsplads med masser af plads til både faglig sparring og gode grin i hverdagen – og selvfølgelig hyggelige fredagsbarer, sommerfester, efterårsture og julefrokost i løbet af året. Du vil som kommunikationsrådgiver få en nøglerolle med ansvar for en række af bureauets kunder hvor du bidrager til den resultatskabende udvikling af dem ved hjælp af dine stærke evner til at rådgive og arbejde kreativt i tæt samarbejde med både kunderne og resten af teamet hos Perfekta PR. Leverancerne tæller alt fra strategier og film over pressemeddelelser og webartikler til nyhedsbreve og opslag til sociale medier. Vi ser gerne, at DU: Er udadvendt, tillidsvækkende, engagerende og den fødte relationsbygger Har 3-5 års erfaring – gerne fra bureau eller med kommunikation i byggeriet, industrien eller transportsektoren på strategisk niveau Har en solid kommerciel forretningsforståelse og kan analysere og omsætte kundernes strategiske, taktiske og operationelle behov til kreative løsninger, der brænder igennem Har erfaring med projektledelse (herunder budgetstyring), rådgivning, salg og udvikling Er uddannet inden for kommunikation, journalistik eller lignende. Vi tilbyder: En nøglerolle i vores team af unge rådgivere med stor indflydelse på bureauets daglige drift Ansvar for udviklingen af bureauets eksisterende kunder samt løbende etablering af nye kunderelationer En høj grad af personlig frihed i et førende nichebureau med højt til loftet, en uformel omgangstone og store ambitioner på vegne af vores kunder Mulighed for at skabe opmærksomhed om spændende og ’tunge’ emner med en høj grad af politisk bevågenhed Vil du vide mere? Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald hos Hald HR Consulting på +45 30709032 eller på mail gh@haldconsulting.dk. Jobbet er med start 1. december 2022, og ansættelsessamtaler afholdes løbende så send gerne dit CV og evt. ansøgning hurtigst muligt. Sådan søger du stillingen Søg stillingen via linket hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV. Vi glæder os til at høre fra dig! Læs om Perfekta PR her – https://perfektapr.dk/ Søg stillingen