Har du styr på regler omkring løn og ansættelse? Vil du være ansvarlig for vores kunders lønkørsel? Vil du være med til at opstarte en HR-funktion, og har du gjort dig erfaring med personalejura- og administration? Så er du helt sikkert vores nye Løn- og HR medarbejder i Lønteamet hos Østdansk Landboforening. Arbejdsstedet er fleksibelt og der er mulighed for hjemmearbejdsdage, når du er landet godt. Hver dag tænker vi i at være en arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, har gode arbejdsbetingelser i hverdagen, medindflydelse og mulighed for udvikling på et højt fagligt niveau. Kun på dén måde, kan vi levere de bedste ydelser til vores kunder. Vi er kendt for nærvær og personlig rådgivning og går på arbejde hver dag med stolthed og en vilje til at hjælpe hinanden. På baggrund af et stigende antal lønkunder samt flere medarbejdere i virksomheden søger vi netop dig til vores lokalforankrede landboorganisation. Du bliver del af sekretariatet – et lille og meget behageligt team. Du har ansvaret for lønkunder, og skal samtidig være med til at opstarte en HR-funktion. Dine kompetencer Du skal kende til lønsystemer og have en bred erfaring med overenskomster. Så glider det hele nemmere Du skal kende til e-indkomst. Det digitale du ved, er vejen frem Det vil være en fordel, at du kender til Visma Dataløn. Men bare rolig – meget kan læres Du skal være glad for kundekontakt og være serviceminded. Vi bliver også glade, når kunderne er det Du skal have erfaring med personalejura- og administration. Vi regner ikke med, at du er jurist eller advokatsekretær – men jo mere du ved jo bedre En af vores mange opgaver, og snart din, er at køre løn for vores kunder. Denne gruppe omfatter blandt andet vognmænd, entreprenører, små- og mellemstore virksomheder men primært landbrug. Der vil være perioder med større og mindre arbejdsbelastning, hvilket er med til at give en alsidig og varierende arbejdstid. Vi forventer, at du i den forbindelse kan udvise en vis fleksibilitet. Vores lønservice er at betragte som et lønbureau i foreningen for kunderne, og vi har den direkte kontakt til Visma Dataløn. I forbindelse med din anden arbejdsfunktion, HR, håber vi ligeledes, at du har erfaring med rekruttering, onboarding samt rådgivning til ledelsen og medarbejdere. Vi er mere end lydhøre overfor dine ønsker, og vil selvfølgelig arbejde på at dine og vores behov går op i en højere enhed. Det må gerne være sjovt at gå på arbejde. Arbejdet foregår som regel inden for normal arbejdstid. Vi ved at du ikke kan det hele fra starten, men vi skal nok klæde dig godt på til jobbet og tilbyder selvfølgelig relevant kompetenceudvikling. Vi tilbyder Du kan blive en del af vores familie på 50 fagligt tunge medarbejdere, som har den fulde fortjeneste af vores høje kundetilfredshed og kundetilgang. Mulighed for faglig sparring af de bedste kollegaer i markedet, hvor vi har et stærkt kollegialt fællesskab med en uformel omgangstone En ordentlig virksomhed som sæt medarbejderne højt, og som i den grad giver frihed under ansvar. Mulighed for 2 hjemmearbejdsdage når du er landet trygt og godt i jobbet. Løn efter kvalifikationer Hvem er vi og hvad betyder det for dig? Hald + Actio Consulting er en rekrutterings virksomhed med speciale i værdibaseret rekruttering. Vores erfaring dækker bl.a. rekruttering af ledere, specialister og kommercielle profiler. Vi rekrutterer både kandidater til enkelte jobpositioner, men har også erfaring med at finde og rekruttere flere end 30 kandidater til samme jobposion. Vi har maskinrummet, der sikrer høj hastighed og kvalitet i rekrutteringen. I vores proces kigger vi efter adfærdsmæssige træk hos kandidaterne, som er i overensstemmelse med de værdier, virksomheden søger. Dette giver den bedste grobund for den langtidsholdbare ansættelse og er det vigtigste element i vores værdibaserede rekrutteringsproces. Vores værdigrundlag er… Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald hos Hald HR Consulting på +45 3070 9032 eller Louise Buur på +45 2488 8597. Jobbet er med start 1. november 2022, og ansættelsessamtaler afholdes løbende så send gerne dit CV hurtigst muligt. Sådan søger du stillingen Søg stillingen via linket hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV. Vi glæder os til at høre fra dig! Søg stillingen Læs om Østdansk Landboforening her: ostdansk.dk