Brænder du for motiverende salgsledelse, så søger vi en stærk salgschef til at fremme salget i vores salgscenter i København På vegne af Købstædernes Forsikring søger vi lige nu en motiverende salgschef til at tage ansvaret for at videreudvikle og drive det eksisterende salgcenter bestående af 11 sælgere fordelt i København og Århus. Hovedvægten af medarbejderne er i København. En dygtig leder, der brænder for og evner at få andre til at lykkes. Købstædernes Forsikrings Salgscenter betjener blandt andet kunder fra vores samarbejdspartnere Sparekassen Sjælland-Fyn, Vestjysk Bank og vores datterselskab Jyske Forsikring via Jyske Bank. Som en del af det daglige salgsansvar spiller salgschefen for Salgscentret en aktiv rolle i at videreudvikle eksisterende samarbejder og etablering af nye partnerskaber. Du skal være tæt på samarbejdet og tiltrække nye partnerskaber. Du skal ved hjælp af engagement, nærvær og handlekraft skabe stærke resultater sammen med teamet. Du motiveres af et tæt samarbejde med dine medarbejdere og kollegaer på tværs af organisationen. Din succes, afhænger af, at du sammen med teamet får skabt motivation og engagement til, at vi sammen får endnu flere kunder. I tæt samarbejde med UW og marketing, sikrer du, at teamet gennemfører de aktiviteter, der er aftalte og planlagte. Ansvarsområde Daglig drift af Salgscenteret og dets medarbejdere Motiverende leder og coach for 11 dedikerede salgsmedarbejdere (7 København, 4 Århus). Personaleansvarlig for at teamet når de fastsatte aktivitets-, salgs- og kundetilfredshedsmål Ansvarlig for udvikling af salget, via medlyt, coaching og feedback Styring af de forskellige salgskampagner og prioritering af disse Styre og eksekvere kampagner for og i tæt samarbejde med marketing Sikre høj medarbejdertrivsel og engagement i teamet Deltage på møder med samarbejdspartnere og medvirken til udvikling af disse partnerskaber Kan du selv tiltrække partnerskaber eller nye samarbejdsaftaler er det en fordel Hvad forventer vi af dig? Du har en solid branche erfaring indenfor forsikring og har min. niveau 3 på FOAK Du har en solid brancheerfaring indenfor forsikring - privat og gerne erhverv, hvilket er en klar fordel, men ikke et krav Du har dokumenterede stærke resultater som leder og coach Du har erfaring med salgscenterdrift Du begår dig let i relevante IT-værktøjer på bruger niveau 2-4 dage om måneden i Århus Erfaring med Banksamarbejde eller partnerskaber er ligeledes en fordel Bopæl: så tæt på København, som muligt Vi tilbyder dig At blive del af en virksomhed med en tydelig vækst agenda En attraktiv fast løn og pensionsordning samt en performance-baseret bonusordning Et godt miljø med faglige og personlige udviklingsmuligheder En uformel og ambitiøs organisation Du bliver en del af privatledelsen i Købstædernes Forsikring; bestående af 3 andre ledere og med reference til Markedschef, Privat. Har du spørgsmål til jobbet? Du er velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur, på 24888597 eller skrive til LB@actio-consulting.dk Der bliver løbende afholdt samtaler, så søg gerne hurtigst muligt og senest d. 24. juli 2022. Søg stillingen Om at arbejde i Købstædernes Forsikring Du bliver en del af Danmarks ældste forsikringsselskab hvor kunden er i fokus i alt hvad vi gør. Vi har en innovativ kultur og har engagerede og dedikerede kolleger, hvor hjælpsomhed og menneskelighed er en tydelig del af vores hverdag. Vi har en uformel omgangstone, og humor er en vigtig medspiller i dagligdagen. Vi er tro imod vores værdiord, Engagement, Nærvær og handlekraft. Købstædernes Forsikring har en flad organisationsstruktur og korte beslutningsveje og vil være dobbelt så store i 2027. Vil du med på rejsen? Arbejdsadresse: Strandgade 27 A 1401 København K I 1761 blev Købstædernes Forsikring etableret. Meget er sket siden, men målet er stadig det samme: Vi vil sikre et friere og mere ubekymret liv for danskerne og danske virksomheder. Tryghed skaber vi heldigvis for flere og flere, for vi vokser hvert år – og de senere år endda over markedsniveau. Som kundeejet forsikringsselskab er vi til for kunderne, og det skal de kunne mærke. Også når vi bliver flere. Derfor arbejder vi hver dag på at leve op til kundernes forventninger, og allerhelst overgå dem, både hvad angår vores produkter, serviceniveau og kvaliteten i digitale løsninger.