EUROPAS FØRENDE OPERATØR AF TRÅDLØS KOMMUNIKATION, Cellnex Danmark SØGER EN SALES ASSISTANT MED HØJT DRIVE

OM CELLNEX

Cellnex Telecom – er Europas førende operatør af trådløs kommunikation og har eksisteret i mere end 20 år. Vi er til stede i 13 lande i Europa og har hovedkontor i Spanien. Vi er knapt 3.000 ansatte fordelt på 55 nationaliteter. 250 millioner i Europa gør brug af vores infrastruktur.

Cellnex Danmark blev til i 2020 som resultat af et opkøb af master, grunde og alt det tilhørende passive udstyr. Vores organisation er vokset fra 19 til flere end 30 ansatte i dag.

Vi har stor fokus på diversitet, lighed og inklusion og går forrest i forhold til den miljøvenlige bæredygtighed.

Vi gør en forskel på tværs af Europa i en branche, der betyder noget – og vi ekspanderer og vokser hurtigt.

Cellnex

Motiveres du af en hverdag, hvor du løser mange forskellige opgaver? Er du selvkørende og træder til, hvor der er behov? Trives du i et internationalt miljø? Er du en skarp kommunikator, og kan kommunikere direkte til målgruppen? Så er det dig vi søger til vores kontor i Ørestaden.

Jobprofil

Som Sales Assistant bliver du et vigtigt omdrejningspunkt i vores hverdag og vil blandt andet danne makkerpar med vores 2 dygtige sælgere.

Dine væsentligste opgaver som Sales Assistant vil være:

  • Registrering af salg i Saleforce og sikre en god og effektiv administrativ proces
  • Lave salgspræsentationer i PowerPoint, som er målrettet de enkelte kunder
  • Agere som projektleder på mindre projekter   
  • Finde nye kundeemner, som vores sælgere kan arbejde videre med samt supporterer dem i salget i øvrigt.
  • Procesoptimering – vi behøver ikke nødvendigvis at gøre som vi plejer

Personprofil

Du har strategisk overblik, kommerciel forståelse og er vant til at arbejde i en større organisation med mangeartede interesser og opgaver.

Du er interesseret i ledelse og ser det som en faglighed i sig selv. Du arbejder naturligt efter strategiske mål, samtidig med at du har blik for teamet og den enkelte medarbejders udvikling.

Dine væsentligste kompetencer er at:

  • Du er nysgerrig, empatisk og har et motiverende drive.
  • Du har en stærk kommerciel forståelse og erfaring fra en lignende stilling.
  • Du har erfaring med og en reel interesse for personaleledelse og stiller dig til rådighed for sparring i hverdagen.
  • Du sætter retning og prioriterer indsatsen til gavn for medlemmerne.
  • Du har stærke relationelle kompetence og søger samarbejdet på tværs af afdeling og hus.

Vi tilbyder

Du kan se frem til et afvekslende job, hvor du kommer til at samarbejde med kolleger i hele Europa. Du bliver en del af en kundeorienteret og innovativ kultur i en virksomhed med højt engagerede og dedikerede kollegaer, hvor nærvær, nysgerrighed og interesse for hinanden er vigtigt for vores samarbejde.

Vi lægger vægt på en hverdag, hvor vi har medindflydelse på planlægningen af egne opgaver og projekter. Vi har en uformel omgangstone, og det må godt være sjovt at gå på arbejdet, så humor er en vigtig medspiller i dagligdagen.

Vi holder til det imponerende Copenhagen Towers i Ørestaden tæt på Metroen og bus.

Interesseret?

Hald HR Consulting + ACTIO Consulting står for rekrutteringen, så har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Gitte Hald på telefon +45 3070 9032 eller via mail på gh@haldconsulting.dk

Vi afholder samtaler løbende og ansætter når rette kandidat er fundet, så upload gerne en motiveret ansøgning og CV via ansøgningsknappen hurtigst muligt og senest den 02. marts 2023.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg stillingen