Djøf søger salgsorienterede forsikringsrådgivere til opstart af Djøf Forsikring

Du har nu en unik mulighed for at være fra med start og være med til at opbygge et nyt brand fra bunden.

Djøf er sat i verden for at støtte vores medlemmer og varetage deres interesser. Derfor sikrer vi, at vi har de bedste tilbud til vores medlemmer, hvilket stiller krav til valg af samarbejdspartnere. Vi har netop indgået et nyt og stærkt partnerskab med Købstædernes Forsikring for at give vores medlemmer de bedste muligheder. Sammen har vi skabt Djøf Forsikring.

1. januar 2023 søsætter vi Djøf Forsikring med et dedikeret salgs- og medlemsteam. Teamet skal sammen sikre, at alle vores medlemmer får den bedste rådgivning og løsning på deres forsikringsbehov.

Nu er vi ved at besætte teamet med de bedste forsikringsrådgivere – både til outbound salg og inbound rådgivning. Vi har brug for dig.

Vi søger flere engagerede, nærværende og handlekraftige salgsprofiler, der forstår, at service og salg hænger sammen – som ved, at kvaliteten af rådgivningen vægter højt og som vil gøre forsikring ligetil for vores medlemmer.

Teamet skal sammen lykkes med at sikre, at vores medlemmer har de bedste forsikringsløsninger.

Sammen med dine kolleger løfter du blandt andet disse opgaver

  • Design af den helt rigtige forsikringsløsning, som dækker medlemmets behov og ønsker.
  • Opsøgende salg til vores eksisterende medlemmer – som gerne vil tale med os.
  • Gennemførsel af aftalte telefonmøder booket af bureau

Vi klapper i hænderne, hvis du kan krydse nogle af de her af

  • Du har 2-3 års erfaring med salg og rådgivning af private forsikringskunder
  • Det er vigtigt, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund (FOAK3, minimum IDD)
  • Du kan lide at sælge og ved, at det er den seriøse rådgivning, som fører til, at vi behovsafdækker medlemmet rigtigt og dermed sælger det relevante produkt til medlemmet
  • Du er opsøgende og løsningsorienteret
  • Du er proaktiv og struktureret i måden, du løser opgaver på
  • Du ringer lige så gerne ud til medlemmet, som medlemmet ringer til dig.
  • Du motiveres af at være med til at bygge videre på rammerne og komme med idéer til forbedringer – vi er et nyt sted med et nyt koncept, der er ved at blive skabt.
  • Du kan lide at være en del af et fællesskab og har lyst til, vi arbejder mod og med fælles mål
  • Du tager et naturligt ansvar og ejerskab for egen performance og hjælper gerne dine kollegaer med at lykkes.

Bliv en del af et Djøf i rivende udvikling

Måske har du hørt om Djøf som en arbejdsplads, der har fokus på faglighed, en høj grad af tryghed og medarbejdere, der brænder for deres arbejde?

Men vidste du også, at Djøf er en organisation med stor rummelighed og højt til loftet? Hvor vi har tillid til hinanden og er optagede af, at vi trives og har en god balance mellem arbejde og fritid. Og hvor det driver os, at vores medlemmer kommer til at stå så stærkt, at de altid kan takle de udfordringer og gribe de muligheder, der viser sig på deres vej.  

Djøf er en organisation i udvikling, hvor vi hver dag øver os i at være mere modige og eksperimenterende. Og hvor vi gerne vil åbne os mere mod omverdenen for at hente inspiration og viden og teste nye ting af.

Vi vokser og er i gang med en spændende udvikling. Nu mangler vi bare dig.

Som Forsikringsrådgiver i Djøf Forsikring kan vi tilbyde dig

  • At blive en del af et helt nyt og spændende samarbejde, hvor du har stor indflydelse på rammer og succesen, vi skaber sammen
  • et job i et dynamisk og ambitiøst Salgscenter, hvor der er højt til loftet og frihed under ansvar
  • indflydelse på dine egne arbejdsopgaver.
  • gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt
  • en hverdag med højt humør og hyggelig omgangstone.
  • fleksibel arbejdsform
  • en lønpakke bestående af en fast løn, bonus, pensionsordning og rigtig gode medarbejderfordele.
  • tæt samarbejde med vores partner, Købstædernes Forsikring
  • at blive en del af en organisation med dygtige kolleger, der prioriterer faglighed, kvalitet og god stemning i den fælles opgaveløsning, godt kollegaskab i et HR-team, der fokuserer på at gøre en forskel for organisationen hver eneste dag – og have det sjovt sammen imens
  • et spændende job, hvor du er med til at præge Djøfs udvikling og få strategien til at leve – og hvor du kan være med til at skabe resultater på alle niveauer i organisationen
  • et fagligt inspirerende miljø med rig mulighed for at opbygge gode samarbejdsrelationer i og uden for salgsteamet.

Som ansat i Djøf kan du glæde dig til

  • attraktive løn- og ansættelsesvilkår
  • stærk faglighed og gode udviklingsmuligheder
  • fed lokation med to minutters gang til Nørreport Station og Kongens Have
  • god balance mellem arbejde og fritid samt et godt arbejdsmiljø, hvor vi vil hinanden
  • en populær personaleforening og jævnlige sociale og faglige arrangementer
  • mulighed for hjemmearbejde og fleksibilitet
  • betalt frokostpause og lækker, vegetarvenlig frokostordning
  • andre attraktive vilkår – fx sundhedsforsikring, forlænget periode med fuld løn under barsels-/forældreorlov, fleksibel pensionsordning, frihed til børns sygedage, omsorgsdage mm.
  • et spændende tværfagligt miljø med et solidt sammenhold
  • at være en del af en stærk organisation i udvikling og vækst
  • at bidrage til, at Djøf skaber værdi for det enkelte medlem og til udviklingen af vores fælles samfund.

Læs mere om Djøf som arbejdsplads på www.djoef.dk/arbejdsplads.

Det med småt

Stillingen er fuld tid på 37 timer inkl. frokostpause med start 1. december 2022. Som et led i on-boardingen vil arbejdsstedet være hos vores partner, Købstædernes Forsikring, Strandgade 27A, 1401 København K, de første 6-12 måneder. Herefter vil din arbejdsplads vil være i Djøf, Gothersgade 133, 1123 København.

Lyder det som et match?

Hald + ACTIO Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Vi forbeholder os derfor muligheden for at indkalde kandidater løbende, så send gerne dit CV og evt. ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur på +45 24888597 eller rekrutteringskonsulent, Gitte Hald på +45 30709032.

Er du allerede overbevist, så send din ansøgning, cv og eksamenspapirer via ansøgningslinket her på siden.

Søg stillingen

djøf

Djøf
Gothersgade 133
1123 København K
djoef.dk

107.000 samfundsvidenskabelige akademikere og studerende har valgt at være medlemmer af Djøf. De arbejder som medarbejdere og ledere i den private og offentlige sektor i både ind- og udland. Som ansat i Djøf sikrer du sammen med engagerede kolleger de bedste vilkår for, at medlemmerne kan udfolde deres potentiale i både studie- og arbejdsliv. Djøf oplever et stigende medlemstal og høj tilfredshed med vores rådgivning og aktiviteter. Sammen med medlemmerne arbejder vi for at udvikle samfundet til gavn for alles bedste. I Djøf ønsker vi at afspejle samfundets mangfoldighed. Derfor må du hjertens gerne søge stillingen uanset din alder, køn, religion, etnisk tilhørsforhold eller handicap.