Har du lyst til at udarbejde regnskaber og påvirke regnskabsprocessen? Brænder du for at give kunderne en god og professionel service? Ønsker du ny inspiration, og har du lyst til at udvikle dig selv fagligt og personligt! Og har du lyst at være med på en spændende digital rejse henover de næste år, så mangler vi lige dig! Vores kunde rådgiver og servicerer landmænd, gartnere og andre erhvervsdrivende i udvikling og drift af deres virksomhed fra A til Z gennem vores afdelinger for økonomi & regnskab, planteavl, ejendomshandel og jura. Vi er ambitiøse og vil både udvikle og vækste vores forretning ved at skabe værdi for vores kunder. Vores rådgiverteam arbejder sammen om at optimere rådgivningen til den enkelte virksomhed. Vi er på en spændende rejse og har brug for dig. Hver dag tænker vi i at være en arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, har gode arbejdsbetingelser i hverdagen, medindflydelse og mulighed for udvikling på et højt fagligt niveau. Kun på dén måde, kan vi levere de bedste ydelser til vores kunder. Vi er kendt for nærvær og personlig rådgivning og går på arbejde hver dag med stolthed og en vilje til at hjælpe hinanden. Dine primære opgaver Regnskabsopgaver med bogføring, momsopgørelser, opgørelse af skatteregnskaber og årsrapporter Digitalisering af regnskabsproduktionen fra virksomhed til økonomisystem Mulighed for andre specialer – afhængig af dine ønsker og specialer Kundekontakt Vide rammer for at sætte dit præg på jobbet Engagerede kolleger, godt arbejdsfællesskab og uformel omgangstone Fleksibel arbejdstid Uddannelse tilpasset dine kompetencer og udviklingsmål Vores forventninger til dig En høj faglighed, og gerne med 3-4 års erfaring fra en tilsvarende stilling Erfaring med årsregnskaber på personlige virksomheder samt selskaber. Gerne HD 1 og HD 2 i økonomi og regnskab Du har erfaring med SKAT Gerne kendskab til Ø90 og SUMMAX Du har et digitalt mindset Du er bruger af MS-Office Word og Excel og har flair for IT Du har overblik og forretningssans Du er god til at kommunikere og samarbejde Du er en kompetent sparringspartner for både kunder og kolleger, og du evner at rådgive og vejlede Du kender årshjulet og ved at en del arbejde foregår i foråret og har lidt mere frihed hen over året Vi tilbyder Du får et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med mulighed for selv at påvirke din arbejdsdag. Vi har et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone. Vil du vide mere? Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Vi forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald, Hald HR Consulting på 3070 9032 Sådan søger du stillingen Søg stillingen via linket hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV senest mandag den 17. august 2022. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 34 med henblik på tiltrædelse 1. oktober 2022. Vi glæder os til at høre fra dig! Søg stillingen