ØDLF Økonomiassistent

Østdansk Landboforening søger Økonomiassistent med erfaring i revision eller regnskabsassistance

Har du lyst til at udarbejde regnskaber og påvirke regnskabsprocessen for vores kunder i Østdansk Landboforening? Brænder du for at give kunderne en god og professionel service? Ønsker du ny inspiration, og har du lyst til at udvikle dig selv fagligt og personligt! Og har du lyst at være med på en spændende digital rejse henover de næste år, så mangler vi lige dig!

ostdk

Østdansk Landboforening rådgiver og servicerer landmænd, gartnere og andre erhvervsdrivende i udvikling og drift af deres virksomhed fra A til Z gennem vores afdelinger for økonomi & regnskab, planteavl, ejendomshandel og jura. Vi er ambitiøse og vil både udvikle og vækste vores forretning ved at skabe værdi for vores kunder.

Vores rådgiverteam arbejder sammen om at optimere rådgivningen til den enkelte virksomhed. Vi er 47 medarbejdere med kontor i Rønnede. Foreningen har 420 aktive medlemmer og 1200 kunder. Vi er på en spændende rejse og har brug for dig.
Hver dag tænker vi i at være en arbejdsplads, hvor alle medarbejdere trives, gode arbejdsbetingelser i hverdagen, medindflydelse og mulighed for udvikling på et højt fagligt niveau.

Kun på dén måde, kan vi levere de bedste ydelser til vores kunder. Vi er kendt for nærvær og personlig rådgivning og går på arbejde hver dag med stolthed og en vilje til at hjælpe hinanden.

Dine primære opgaver

  • Regnskabsopgaver med bogføring, momsopgørelser, opgørelse af skatteregnskaber og årsrapporter
  • Digitalisering af regnskabsproduktionen fra virksomhed til økonomisystem
  • Mulighed for andre specialer – afhængig af dine ønsker og specialer
  • Kundekontakt
  • Vide rammer for at sætte dit præg på jobbet
  • Engagerede kolleger, godt arbejdsfællesskab og uformel omgangstone
  • Fleksibel arbejdstid
  • Uddannelse tilpasset dine kompetencer og udviklingsmål

Vores forventninger til dig

  • En høj faglighed, og gerne med 3-4 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Du har erfaring med udarbejdelse af regnskaber og årsrapporter
  • Gerne kendskab til Ø90 og SUMMAX
  • Du har erfaring med SKAT
  • Du har et digitalt mindset
  • Du er bruger af MS-Office Word og Excel og har flair for IT
  • Du er god til at kommunikere og samarbejde
  • Du er en kompetent sparringspartner for både kunder og kolleger, og du evner at rådgive og vejlede
  • Du kender årshjulet og ved at en del arbejde foregår i foråret og har lidt mere frihed hen over året

Vi tilbyder

  • Du får et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med mulighed for selv at påvirke din arbejdsdag.
  • Vi har et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.

Om Østdansk Landboforening

Vi rådgiver og servicerer landmænd, gartnere og andre erhvervsdrivende i udvikling og drift af deres virksomhed fra A til Z gennem vores afdelinger for økonomi & regnskab, planteavl, ejendomshandel og jura.

Vores rådgiverteam arbejder sammen om at optimere rådgivningen til den enkelte virksomhed. Vi er 50 medarbejdere med kontor i Rønnede. Foreningen har 420 aktive medlemmer og 1.200 kunder.

Vil du vide mere?

Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Vi forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald, Hald HR Consulting på +45 30 70 90 32.

Sådan søger du stillingen

Søg stillingen via linket herunder, hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV senest mandag den 19. oktober 2020.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 44 med henblik på tiltrædelse 1. december 2020.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Læs mere om Østdansk Landboforening på ostdansk.dk

Se jobbet her