Glostrup Forsyning A/S søger en allround bogholder til vores økonomiteam. Er du skrap til debet og kredit? Kan du holde overblikket i en travl afdeling med forskellige deadlines? Så har vi jobbet til dig. Ønsker du at arbejde i et lokalt forsyningsselskab, som har fokus på den grønne omstilling samt godt arbejdsmiljø og ikke mindst humor? Så læs med her. Jobbet Vi søger en allround bogholder til økonomi som har styr på debitor-, kreditor og finansbogføring. Du har erfaring med at arbejde selvstændig og struktureret og ikke mindst overholde deadlines. Du bliver en del af en velfungerende administrationsafdeling bestående af 10 engagerede medarbejdere udover dig. Du vil indgå i økonomiteamet bestående af dig, en senior controller, en HR/Løn medarbejder og en teamleder. I det daglige vil du referere til teamlederen. Afdelingen varetager opgaver inden for økonomi, kundeservice, HR, IT samt øvrige administrative opgaver. Vi løber stærkt, men vi har det også sjovt sammen, og vi arbejder tæt sammen for at sikre de gode resultater. Om dig Den ideelle kandidat har mindst fem års erfaring med bogholderi. Du kommer med god energi og et godt drive og formår selv at gribe bolden og tager ansvar for opgaverne. Du vægter ordentlighed og struktur højt. Du har gerne erfaring med hele paletten i et bogholderi. Hvis du samtidig sætter pris på et godt grin i det daglige, vil du sikkert passe rigtig godt ind i teamet. Du får brug for gode excel-kundskaber, og hvis du har erfaring med Business Central 365, er det et plus men ikke et krav. Arbejdsopgaver Daglig bogføring Debitorstyring (mindre del) Kreditorstyring Månedlig afstemning af balancekonti Diverse hensættelser Afstemning af moms, skattekonto mv. Indberetning af moms og afgifter Bankbetalinger Afstemning af bank Ad-hoc opgaver Bistand ved løbende- og årsrevision Bistand til budgetopfølgning Kvalifikationer Relevant uddannelse Du har erfaring fra en lignende stilling – gerne forsyningserfaring. Rutineret bruger af Navision/Business Central 365, Du har flair for IT herunder Excel. Du er selvstændig, struktureret samt god til at overholde deadlines. Du er talstærk og vant til at lave afstemninger. Du taler og skriver dansk. Du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften på en gang. Du er serviceminded. Vi tilbyder Et professionelt arbejdsmiljø med gode kompetente kollegaer og en uformel, åben og ærlig dialog. Vi vægter effektivitet, arbejdsmiljø, respekt, hjælpsomhed og humor højt. Vi tilbyder dig stor indflydelse på din arbejdsdag med gode muligheder for faglig og personlig udvikling, Løn og pension efter gældende overenskomst (KL – Kommunernes Landsforening) og en attraktiv sundhedsforsikring. Der er flextid med en gennemsnitlig arbejdstid på 37 timer om ugen inkl. frokost(pause). Vi er en inkluderende og mangfoldig arbejdsplads, hvor alle er velkomne uanset køn, alder, etnicitet og seksualitet. Ansøgning Tiltrædelse snarest muligt. Fremvisning af straffeattest er obligatorisk i Glostrup Forsyning og skal fremvises ved endelig ansættelse. Vi indkalder løbende til samtale, så upload CV og gerne motiveret ansøgning via ”søg stillingen” nedenfor hurtigst muligt. HALD + ACTIO Consulting står for rekrutteringen, så tag endelig fat i rekrutteringspartner Gitte Hald på tlf. 30 70 90 32 eller mail gh@haldconsulting.dk, hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag hurtigst muligt. Søg stillingen Glostrup Forsyning Ørnebjergvej 7 2600 Glostrup